Dostawa i płatność

Kurier DPD – wielkość opłat, czas dostawy

  • 21 zł – płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa – płatna u kuriera gotówką).
  • 16 zł – płatność z góry (np. zwykły przelew, płatność internetowa, BLIK, karta debetowa/kredytowa).
  • 0 zł – przy zamówieniach powyżej 300 zł  (TYLKO przy płatności z góry oraz wysyłce na terenie Polski. Darmowa dostawa NIE obowiązuje przy zamówieniach „za pobraniem”).
  • Czas dostawy to najczęściej 1 dzień roboczy, a gwarantujemy dostawę w ciągu 2 dni roboczych.
  • W przypadku przewidywanych opóźnień będziemy informować klienta jeszcze przed nadaniem paczki.

InPost Paczkomaty – wielkość opłat, czas dostawy

  • 16 zł – płatność z góry (brak możliwości wysyłki za pobraniem).
  • 0 zł – przy zamówieniach powyżej 300 zł.
  • Czas dostawy to najczęściej 1 dzień roboczy, ale gwarantujemy dostawę w ciągu 2 dni roboczych.
  • Brak możliwości wysyłki produktów szklanych – np. dezodorant, nalewka, zestawy zawierające soki lub oleje.
  • W przypadku przewidywanych opóźnień będziemy informować klienta jeszcze przed nadaniem paczki.
  • Brak możliwości usługi kuriera InPost – tylko Paczkomaty!

Wysyłki zagraniczne (UE – Strefa Schengen) – wielkość opłat, czas dostawy

  • Wysyłki na terenie UE wysyłamy przez DPD.
  • Koszt przesyłki jest zgodny z: https://www.dpd.com/pl/pl/cennik-przesylek-miedzynarodowych/
  • Wysyłka towaru jest możliwa tylko po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  • Czas dostarczenia przesyłek jaki gwarantujemy to 7 dni roboczych.

Odbiór osobisty – zapłata i miejsce odbioru

  • Możliwe tylko w przypadku płatności z góry.
  • Odbiór w sklepie stacjonarnym „Zielarnia Suwalska” w Suwałkach przy ul. Kościuszki 112C/U2.
  • Odbiór tylko w godzinach pracy sklepu (pon.-pt. – 10-18 i sob. – 10-14).
  • Zamówienie zostanie przygotowane w ciągu jednego dnia roboczego i będzie wtedy możliwe do odbioru – należy śledzić status zamówienia. Status „Zrealizowane” oznacza gotowość do obioru zamówienia.
  • Odbiór zamówienia jest możliwy tylko po podaniu danych identyfikujących jak np. numer zamówienia, zamawiane produkty, osoba zamawiająca, itp. Warunkiem koniecznym odbioru jest pokwitowanie z podaniem imienia i nazwiska osoby odbierającej i podpisem ze wskazaniem daty odbioru.
  • Zamawiający produkty z „odbiorem osobistym” wyraża zgodę na wydanie produktów, po ww. weryfikacji, dla osoby innej niż widniejąca na zamówieniu/fakturze.

Wysyłki zagraniczne poza UE (lub poza Strefą Schengen) – wielkość opłat, czas dostawy

  • Wysyłki realizujemy przez Pocztę Polską. Paczki możemy też nadać innym wspólnie zaakceptowanym sposobem, po wcześniejszym ustaleniu warunków.
  • Koszt dostawy zależy od państwa docelowego, wagi paczki oraz jej rodzaju.
  • Koszt wysyłki jest określany na podstawie cennika Poczty Polskiej: https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
  • Wysyłka towaru jest możliwa tylko po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  • Czas dostawy przez Pocztę Polską nie jest gwarantowany. Z naszej strony gwarantujemy dostawę w ciągu 60 dni roboczych.
  • Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wysyłki poza UE lub poza Strefę Schengen.
  • Wysyłka do Wielkiej Brytanii nie jest aktualnie możliwa z uwagi na wielkość opłat eksportowych i importowych.